7 Ocak 2011 Cuma

KARVİZİT LERİM GELDİ

Nihayet karvizitlerim geldi. Yapıldı yapılmadı, oldu olmadı, basıldı basılmadı derken nihayet kartvizitlerim elime geçti. Zaten çok güzel olmuştu fakat baskıda aksilikler kartların kenarından tuttu bırakmadı. 1 aydır baskıdan çıkamadı benim güzellerim :) Önce renkte hata yapmışlar, 1000 adet kart basıldı ve renk nedeni ile durduruldu. Daha sonra 1000 kart geldi web adresini yanlış yazmışlar geri iade edildi. Yeni baskılar çıkmış bugün elime geçti, süper olmuşlar çok güzellll. Yine kalbim pır pır etmeye başaldı :) Ekrandan görmeye benzemiyormuş hiç, elime aldığımda kalbim yerinden fırlayacaktı :)
LOGO ve KARTVİZİT!LERİMİ HAZIRLAYAN NEDİM'E BURADAN ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. AYRICA PASTA ve KURABİYELERİMİN FOTOĞRAFINI KARTA EKLEYEREK KARVİZİTİN TAMAMLANMASINA YARDIM EDEN OĞLUMA TEŞEKKÜR EDİYOR TATLI YANACIKLARINDAN ÖPÜYORUM :)
Mutfak önlüklerim de gelmişti fakat onda da tüm hevesimi kaçırdılar. Verdiğim harflerin formunu değiştirmişler. Logo önlüğün üzerine basılacaktı, yapan kişi kendi zevkini de katmış içine :) Logonun yazı şeklini değiştirdiği gibi sağa sola her yerine pastasia yazısı doldurmuş. Gözlerim yerinden fırladı, "ayy bu neee" dedim. Gülerek bana ne dese beğenirsiniz :) "Ama çok güzel olmamış mı? Güzel olur diye yaptım" diyor. Yaa sen benim söylediklerimin dışına nasıl çıkarsın dedim :) "Tekrar kumaş getir, bu sefer senin istediğin gibi yapayım" diyor, anlaştık ve çıktım :) Fakat tüm hevesim kaçtı ne kumaş almaya gittim nede götürdüm :( Olayları biraz unutayım başlarım herhalde yine kapısını aşındırmaya :)

6 yorum:

Dilek Mutfakta dedi ki...

Asiyecim,eşi rahatsızlanan arkadaşımızın bloğunu veriyorum http://deryayla.blogspot.com/ Derya da Bursa da çok sevdiğim bir arkadaşım, eşi henüz 45 yaşında ve hastalığı çok ani gelişti yarın gireceği ameliyatta çok riskli,çok üzgünüz iyi haberlerini bekliyoruz.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Asiyeciğim hayırlı olsun kartvizitlerin gerçekten çok güzel olmuş mor rengin parayı çektiğini biliyormusun bende yeni duydum inşallah sana uğur, bereket getirecekler sevgilerimle canım

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Gül'üm bilmiyordum iyiki söyledin. İyi tasadüf etmiş :) Ben de rengi çok beğenmiş içime çok sinmişti. Kızımın fikriydi renk, çok iyi olmuş içimi aydınlattın canım :) tşk

MMO dedi ki...

Ah canım.. Neler gelmiş başına böyle. Yani okurken insanı güldürüyor ama başına gelmesi hiç de eğlenceli değildir kanımca.. Bunlar bu yolda karşılaşacağın tek pürüz olsun inşallah, işlerin de şimdiden hayırlı olsun Asiyecim. :)

ozguluntarifleri dedi ki...

Asiyecim hayirli olsun canim kartvizit renk uyumu cok guzel olmus.Gul arkadasiminda dedigi gibi insallah ugurlu olur canim.İmalatlarini merakla bekliyorum canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Betül İnce dedi ki...

Asiye'ciğim,

Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun, bol şans.
Şiir değil, Özdemir Asaf'ın etika türünde ki özdeyişlerinden.
Öpüyorum.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...